perjantai 29. toukokuuta 2015

I am again here!


 Hei!

Eli en olekkaan vähään aikaan kirjoitellut tänne. Syynä on yksinkertaisesti laiskuus. Kuten yllä olevasta kuvasta huomaa, niin olen saanut myös MIO Taeyanginkin koottua. Minä tein meikin itse ja olen siihen aika tyytyväinen. Tervetuloa joukkoon Evan




Meikkasin myös MIO Pullippini eli Nessien uudestaan ja koska peruukitkin tulivat jo aikoja sitten on Nessielläkin uusi peruukki.


Kuvassa näkyy myös Nessien ihana ihonväri. Nessie on nimittäin MIO Pullip tanned skin. Nessienkin meikki on minun tekemä ja olin siihen ihan tyytyväinen, mutta Nessien naamaan alkoi tulla jotain valkoista jälkeä mikä oli siis lakan alla, ja se levisi koko ajan ja, vaikka Nessien naama on jo hiottu niiden jälkien takia, niin ne eivät ole lähteneet. En oikein tiedä miten jäljet ovat tulleet, koska olen meikannut Nessien ihan turvallisin välinein ja poistanut meikin isopropyylialkoholilla, jonka pitäisi olla turvallista... Harmittaa aika paljon varsinkin kun Nessiellä on niin ihana ihonväri ;( Luulisin nimittäin, että Nessiestä joutuu jälkien takia tekemään vähän överisti meikatun pahiksen. Tosin siinä tapauksessa ostaisin Nessien rooliin Pullip Classical White Rabbitin (sitten kun on tarpeeksi rahaa), jossa meikki olisi sopiva, vaikka joutuisin hyvästelemäänkin tuon ihanan ihonvärin...

Tähän väliin vähän tänä aikana otettuja kuvia.













 Pieni shootti :3



























Ajattelin aloittaa kuvatarinoitten teon viimeistään silloin kun olen saanut ostettua Nessien rooliin uuden Pullipin ja tehtyä ex-Nessiestä pahiksen. Luulisin, että saan jo kesäkuun lopulla (silloin minulla on synttärit=saan rahaa) ostettua Pullip Classical White Rabbitin, joten kuvatarinat alkaa siis todennäköisesti jo heinäkuussa.


Ja vielä yksi asia tähän postaukseen. Kyseisellä asialla on vaikutusta mielialani kohenemiseen. Nimittäin tilasin viime lauantaina Pullipstylestä uuden nuken! Se ei ole Pullip. Nukketyyppi ja malli paljastuu vasta silloin kun nukke saapuu. Arvauksia saa heittää!



Hyvää kesäloman alkua kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti