maanantai 17. elokuuta 2015

Kolme ja Kolme




Moikka!

Hyvää koulun alkua kaikille koululaisille! Minulla alkoi koulu oikeastaan leirikoululla, sillä olimme sitä ennen vain yhden päivän koulussa. Kesäloma olisi saanut kyllä minun puolestani jatkua, mutta tässä sitä ollaan taas kokonainen kouluvuosi edessä D': Olen myös ollut vähän laiskalla päällä (jälleen) blogin suhteen. Olen kyllä kuvaillut, mutta en ole vaan saanut postausta aikaiseksi. 

Jotkut varmaan ihmettelevät yllä olevaa kuvaa. Voin kertoa pari asiaa. Olen tehnyt viimepostauksen jälkeen kolme tilausta, jotka saattavat hyvällä tuurilla kaikki tulla tällä viikolla (mutta toisaalta minulla ei koskaan ole hyvä tuuri, että :P). Mollamaniasta en mitään sen ihmeempiä tilannut, parit silmät ja lisäkädet vaan. Sitten tilasin For My Dollilta Rosalielle vihdoin peruukin. Pullip Stylelle lähti myös tilaus, joka tuo mukanaan minulle neljännen nuken. Voin kertoa, että se ei ole Pullip, vaikka se kuului suunitelmiini. Itseasiassa se on minulle täysin uusi nukketyyppi, joten se ei ole myöskään Taeyang tai Byul. Jos joku arvaa nukketyypin ja nuken mallin, niin mainostan blogiasi tuossa sivupalkissa kahden kuukauden ajan. 

Mutta ketään ei kiinnosta nuo minun löpinät, joten mennään kuviin, joita on tälläkertaa kaikista nukeista. Nauttikaa! Kärsikää! >:D


Evan












Sweet











Rosalie










That's it



Toivottavasti tykkäsitte kuvista! Kommentit ovat tervetulleita!



~See you~













6 kommenttia:

  1. Olisiko kyseessä Dal Silane? Tai isul cedric tai Dal Heiwa tai Dal Joujou tai isul souji okita tai yeolume podo tai yeolume blackberry?

    VastaaPoista
  2. Ei mikään noista, mutta Isul kumminkin ;)

    VastaaPoista
  3. Isul Light, Isul romantic king, Isul Helios?

    VastaaPoista
  4. Oikea vastaushan on Isul Light :) Lisään blogisi tuohon sivupalkkiin kun pääsen koneelle.

    VastaaPoista