lauantai 23. tammikuuta 2016

Nukkepaketteja☺

Moikka!

Pakkasten takia olen ollut vähän laiska bloggaamaan, sillä -30 asteen pakkaseen ei ole kiva mennä kuvaamaan. Minulle on tullut kuitenkin tänä aikana kaksi uutta nukea, jotka esittelen tässä postauksessa. ^-^


Viimeviikolla pääsin hakemaan postista toisen paketeista. Kyseisen nuken ostin käytettynä huomattavan edulliseen hintaan, n. 5 minuutin harkinnalla *viheltelee*. Tosin lyhyeen harkinta-aikaan vaikutti se, että olin suunnitellut ostavani muutenkin kyseisen nuken, joten kun se ilmestyi edullisesti myyntiin, en epäröinyt. Ja laatikostahan paljastui...















...Resinsoulin nukenkantolaukku, jonka sisällä oli...
















...Resinsoul Mei eli ensimmäinen BJD:ni!


Nukke on siis MSD-kokoinen, 42cm pitkä. Nuken mukana sain peruukin, jonka kanssa kuvia alempana. Olen kokonaisuudessaan tosi tyytyväinen tähän (nimettömään) nukkeen. :)



Seuraavaan pakettiin:


Tämän nuken ostin Amazonista jo ennen kuin ostin BJD:n. 



Paketissa oli siis Monster High, joka on 43cm pitkä. :D Minulla on jo ennestään Monster High-nukkeja, jotka olen siis hankkinut ennen kuin aloitin nukkeilun (=silloin vähän pienempänä kun kirjaimellisesti leikin nukeilla). Pituuden lisäksi tämä nukke eroaa normaaleista myös nivellytyksensä puolesta. Tällä nukella on polvissa ja kyynärpäissä tuplanivelet ja torso-osa on myös jaettu kahteen osaan,


Kuva antaa vähän osviittaa nuken koosta.


Sitten vähän tänään otettuja kuvia useammasta nukesta:




















~See you~




2 kommenttia:

  1. OOO IHANIA NUKKEJA *Q* <3 plus ihastuin tuohon bjd-nukkeen liikaa omfg :'33 Täytyy kattoo jos muutaman vuoden päästä itsekin pääsisi hartsisen hankkimaan. Hyvälaatusia kuvia taas kerran. ;w;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :) Jokunen kuukausi taaksepäin itsekkin mietin, että hartsisen hankkimiseen menisi vielä useampi vuosi, mutta kuinkas kävikään... :')

      Poista