maanantai 22. helmikuuta 2016

*tähän voit kuvitella hyvin nerokkaan otsikon*





Moikka!

Taas vierähtänyt aikaa turhan kauan edellisestä postauksesta. Olen puuhaillut kyllä nukkien kanssa, tehnyt vaatteita yms... Kuitenkin olen ollut liian saamaton postaamaan. Tälle kerralle luvassa pari viikkoa vanhoja kuvia Sweetistä. 

Tuli tuossa joku aika sitten mieleen, että kun olen jonkun verran kustomoinut omia vanhoja "halpisnukkeja", ja mietin että kiinnostaisiko teitä 
nähdä niistä kuvia. Mielipiteitä saa heittää kommentteihin.

Ärsyttää kun oon huomannu, että Flickr tekee kuvista rakeisempia, vaikka ne eivät koneen tiedostoissa olisikaan, toivottavasti ei haittaa. Mutta kuviin.























Tuon toiseksi viimeisen kuvan ottamisen jälkeen Sweet tippui tuosta lyhdyltä, mutta sain sen onneksi kiinni, kun mulla on aina hirveen nopeet refleksit nukkeja kuvatessa. :') Ei sille tosin olisi varmaan käynyt mitään, vaikka olisi maahan asti tippunut, sillä alla oli paksu lumihanki. 





~See you~




8 kommenttia:

  1. Söpöjä kuvia ja kiva kun postasit taas♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Tosi nättejä ja hyvälaatuisia kuvia^^ Customoitujen nukkejen näkeminen kiinnostaa aina!!! eikun kuvia kehiin vaan! =D

    VastaaPoista
  3. Ihania ja hyvälaatuisia kuvia taas kerran! Nyaa~~ <3 Sweet on yhä ihanin Byul jonka olen koskaan nähnyt. ;w;

    VastaaPoista
  4. Kiitos! :)) Sweet kiittää. :3

    VastaaPoista
  5. Kupliin Nukkemiitti on siirtynyt klo 16.00 Opus 2- tilaan kakkoskerroksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, täytyy katsoa löydänkö/pääsenkö sitten sinne. Olen siellä kaverini kyydillä, niin en tiedä kerkiänkö, riippuu mihin aikaan kyyti lähtee.

      Poista