perjantai 18. maaliskuuta 2016

Kevättä ilmassa ja uusi Rosalie+Tampere Kuplii-info





Heippa!

Ensiksi, pahoittelen noiden kahden sisäkuvan laatua. Toiseksi, Rose ei näytä enää samalta kuin yllä olevassa kuvassa. Minä siis kustomoin Rosalien uudestaan. Kaiversin myös paria kohtaa naamassa erilaiseksi ja maalasin pään valkoiseksi.


Naama maalattuna ja kaiverrettuna.


Ja meikeillä. Kyseessä siis viides kustomointini, mutta ensimmäinen, jossa en käyttänyt vesivärikyniä. Olen tähän aika tyytyväinen, vaikka parantamisen varaakin on. Vielä minulla ei ole Rosesta kokonaisena kuvia, mutta yritän saada niitä piakkoin näytille. Olisi kuitenkin mahtavaa päästä kuulemaan tästä mielipiteitä!



Ja nyt luvassa kuvia viimein nimen saaneesta BJD:stä, jonka nimi on siis Nelly.
Nellyllä on minun tekemät farkut, jotka on mielestäni aika kivat, ja ingnooratkaa kengät, joita pidän sillä kunnes saan joskus tehtyä tilauksen Mimiwoolle.














Olen tosiaan huomanna menossa Tampere Kupliihin, jos ketään kiinnostaa. Saatan myös mennä nukkemiittiin, jos kerkiän, ainakin toivon, että ehdin. :D Mukaan otan varmaan Lacerin ja Rosalien. Tulkaa rohkeasti moikkaamaan jos näätte! Tietääkö muuten joku, onko miiteissä usein halukkaita ostajia nukenvaatteille?





~See you~

6 kommenttia:

  1. Oi että, tuo uusi kustom on tosi ihana ja persoonallinenkin vielä *w*
    aaw tuo uusi BJD IHANA ♥♥

    Hei jes, itsekin olen tulossa Kuplikseen, nähdään siellä ^_~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva juttu että porukkaa on sinne tulossa! :D

      Poista
  2. Tosi rohkea kustomi, jännä nähdä sitten peruukin ym. kera :)
    Nelly on niin 'oikean' näköinen, hui, ihana!

    VastaaPoista
  3. Aivan mahtava postaus♥♥♥ Oon sanaton, niin ihana jajajajaja....

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista